Rabu, 8 Julai 2009

Krisis DAP Kedah dengan Kerajaan Negeri selesai


PERTEMUAN antara Ustaz Azizan Razak dengan Lim Kit Siang dan pimpinan DAP kedah membincangkan kemelut DAP Kedah dan Kerajaan Negeri  di Kuala Lumpur hari ini membuahkan hasil yang positif.


Perbincangan yang berlangsung dalam semangat muhibbah telah dapat mencari jalan penyelesaian mengenai isu yang sedang berlaku.


Pakatan Rakyat hari ini bersetuju untuk mewujudkan satu sekteriat bagi pemimpin Pakatan Rakyat membincangkan apa sahaja masalah yang timbul.


Perkara ini diumumkan oleh Ust Azizan dalam satu sidang Media Khas dan beliau menjelaskan bukan sahaja bersetuju mewujudkan sekreteriat tetapi turut menyelesaikan beberapa isu yang berbangkit.


Dengan persetujuan adalah diharap DAP Kedah dapat membantu Kerajaan negeri Kedah dengan memberi idea  dan mengeratkan semula semangat setiakawan yang wujud sebelum ini.


DAP Kedah juga diharap tidak lagi menggunakan saluran media untuk mengecam kerajaan negeri sebaliknya menggunakan saluran yang ada dan berbincang dengan menjaga perasaan ahli dalam pakatan dan keperluan mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pertandingan Formula Future Kebangsaan 2009